- Nak Sampel Produk FREE? Baca Sampai Habis -

Anda Benar-Benar Serius Mencari Solusi Untuk Masalah Kulit Seperti Ekzema, Kurap, & Panau?

Izinkan Kami Bantu Anda Kali Ini

depan

“Hanya yang merasai tahu perasaan ini. Sukar nak berhenti menggaru. “Malah, cabaran utama pesakit ekzema ialah mengadu sangat pedih apabila terkena air ketika mandi”

-Aizan-

BOLEH SAYA SHARE KISAH SAYA?

Saya penghidap asma sejak kecil. Ramai yang kaitkan asma dan ekzema. Sejauh mana kebenarannya, saya pun tak pasti.
Masuk usia menghampiri 40 tahun, kulit badan saya mula gatal-gatal. Mula2 ingatkan panau sebab pernah beli baju bundle dan pakai.
Setelah bermacam-macam ubat ditelan dan penyakit tak berkurang, saya jumpa doktor. Doktor beritahu saya kena ekzema. Biasa dengar ekzema pada bayi jer kan.
Kalau cerita bab menggaru ni, allahu. Sakitnya bukan kepalang. Tak garu, miang dan gatal. Dah garu, menyeksakan pulak. Serba salah jadinya. Yang jadi kat bayi tu lagi lah kesian, dorang bukan reti cakap sakit pun kan. Menangis jer lah kerjanya.
Dari ubat-ubatan biasa, sampai lah kena ambil suntikan. Tapi tak bertahan lama, sebab ia berulang dengan cepat. Sebulan dua jer kulit macam puteri, lepastu jadi balik.
Sampai lah saya terjumpa satu produk, berbentuk sabun. Saya konfius sikit, ini sabun ke ubat? Haha. Takpa lah, i give a try. Mana tahu kan.
Sabun ni home made, buatan tradisional. Saya pun cuba lah. Macam sabun biasa jer buihnya, takde yang pelik2. Bayi pun boleh pakai.
Saya try pakai seminggu, nampak perubahan. Dari ekzema yang gatal2 tu warna kemerahan-merahan, mula pudar sikit-sikit. Miang badan pun mula hilang.
Selepas 2 minggu, warna ekzema tu langsung hilang. Jadi semulajadi macam warna kulit. Seronoknya bukan kepalang. Gatal2 terus hilang.
Atas sebab itu, saya nak share tentang sabun ni pada semua orang yang ada masalah ekzema teruk macam saya. Mana tau kan, sesuai dengan kulit anda.
-Nas-
Penghidap Ekzema

TANDA-TANDA EKZEMA?

skin1
1. KULIT KERING & GATAL
Kulit kering, rasa kegatalan dan kemerahan pada bahagian yang tertentu. Kulit menjadi luka dan berair apabila digaru.
skin2
2. TOMPOK MERAH, COKLAT KELABU
Kulit menjadi tebal (lichenified), tompok kemerah-merahan, bersisik dan warnanya menjadi lebih gelap apabila kerap digaru.
skin4
3. LEPUH KECIL ADA CECAIR
Kadang-kadang menimbulkan gelembung (lepuh) kecil berisi cecair di bawah permukaan kulit.
skin3
4. RUAM KULIT
Ruam kulit biasanya terjadi pada bayi. Ruam terjadi di sekitar muka dan menyebabkan kemerah-merahan, dan bayi kerap menangis

RUJUKAN:

1. Jamil, Dr (2015). Ekzema sukar dikawal: Berita Cantik. Berita Harian Online

1. Dr. Norrashidah Hj. Abd Wahab dan Dr. Nor Mahani Harun, (2012). Ekzema: MyHealth.Gov.My/Ekzema

BAGAIMANA NAK ATASI EKZEMA?

Antara beberapa kaedah rawatan yang, pertamanya ialah ubat pencegah kegatalan seperti Antihistamin.
Keduanya dengan menggunakan losyen pelembap, krim untuk menahan kekeringan dan kegatalan.
Ketiga, sekiranya kronik, krim steroid digunakan untuk mengatasi masalah ekzema tersebut.
Walaubagaimanapun, rawatan tersebut hanya untuk mengawal, mengurangkan gejala dan tanda ekzema tetapi ramai yang mengadu penyakit berulang semula dalam tempoh yang singkat.
Namun kami ingin mencadangkan rawatan ekzema menggunakan sabun herba tradisional yang diperbuat dari bahan semulajadi.

FORMULA HERBA RAWATAN EKZEMA

Memperkenalkan...

sabunherba

GoActive HERBAL SOAP

Kelebihan GoActive Herbal Soap:
Mengurangkan keradangan kulit
Mengecilkan liang pori
Mengatasi masalah kulit kering
Memperbaiki sel yang rosak
Melindungi kulit daripada sinaran UV
Menegang serta melembapkan kulit
Tidak berminyak, tidak melekit
Sesuai untuk semua jenis kulit
Sesuai untuk ekzema, kurap & panau

BERAPAKAH HARGANYA?

Kami berhajat nak jual 1 ketul RM49. Tetapi memandangkan ini produk baru dan kami perlukan lebih banyak testimoni dari anda yang kami tak kenali...
Jadi kami putuskan harga GoActive Herbal Soap ini ialah:
.
.
.

RM45.00

.
.
.

RM35.00

.
.
.

RM25.00

.
.
.

RM0.00

- BERI PERCUMA! -

Ya, kami mahu beri GoActive Herbal Soap secara percuma!
Kami tetapkan anda hanya perlu tanggung kos postage sahaja, RM10.00 penghantaran ke Seluruh Malaysia.

BOLEH KAMI MINTA TOLONG?

Doctor
Kami mahu anda cuba GoActive Herbal Soap mengikut saranan penggunaan, dan kemudian beri kami feedback. Itu sahaja. Boleh?
Jika jawapan anda YA! BOLEH, sila klik butang SAYA MAHU!
logo2
-Khasiat Dari Alam-
HUBUNGI
Telefon: +60196346365
Whatsapp: KLIK SINI
PENAFIAN
Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Bakal pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan disediakan.
COPYRIGHT @2019 – HERBA2U.COM
All Rights Reserved. Managed by AdwordsMafia